於 會員擴展, 活動回顧

【會員擴展組】

由半島青年商會主辦 「傑出介紹人分享會及社交禮儀工作坊」已經喺三月二十七日(星期二)晚上圓滿舉行,感謝Amazing Angel Workshop 創辦人Angel Pang 彭舜玟小姐、傑出介紹人Hazel Ting 及Jessica Yeung為我哋擔任分享嘉賓,是次參加培訓人數共16人。

Angel Pang 彭舜玟小姐當晚為我哋分享了各種建立個人品牌的實用小貼士,亦破解平日於社交場合經常遇到的種種盲點,仲有小禮物送比每一位參加者添。傑出嘅介紹人Hazel Ting 及Jessica Yeung以輕鬆有趣嘅活動同大家分享佢哋介紹新朋友入會嘅心得同經驗,讓我哋更有效咁掌握說服他人嘅方法和拆解特別個案嘅技巧。

再次感謝各會友及參加者踴躍參加今次嘅活動,我哋會員擴展組成員希望透過不同嘅活動同各會友一齊成長,亦令更多人了解青商價值,期待下次活動再同大家見面。

近期文章