於 活動回顧, 領袖才能

【領袖才能組】

2018「與未來對話—領袖傳承」活動介紹日已於3月18日係HKU Space Kowloon Bay Campus舉行!

來自間不同院校嘅參加學生,分成4大工作組別:節目組、贊助組、場地組、宣傳組。大家由活動介紹日相識,即將開始合作籌備差不多為期5個月嘅大型活動。

當日首先由會長、副會長同籌委會主席介紹半島青年商會同埋今次工作計劃嘅活動內容。本年「與未來對話—領袖傳承」的學員們會主力針對兒童相關議題,擬定合適的活動去服務他們,為社會出一分力。

之後仲有玩破冰團體遊戲!!其中一個砌屋遊戲,係要每組都能夠砌好一間有屋頂並且能夠容納所有組員嘅屋,成績當然4組全部都達標

學員們來自不同背景、不同院校、不同級別,但係分組討論嘅時候,並沒有因為這些隔膜,大家都有一個萬分精彩嘅交流時刻,接下來學員們仍會接受各種領袖培訓課程:<兒童心理學>, <Design Thinking>、與CEO對話環節,8月5日活動日,愈講愈興奮,請大家拭目以待學員們最後成果啦!!!

近期文章