於 出版及數碼推廣, 專欄分享

《出版及數碼推廣組》
梗有啲時候夜闌人靜時,就無啦啦諗起那些封塵既「第一次」回憶,尤其做會長呢啲「非常時期」,往事百般滋味在心頭,今次「出版及數碼推廣組」同大家發掘「半島」會長 Jackal 既「第一次」

問: 第一次係「半島」碰釘?
會長:
其實工作計劃層面上係近乎無嘅,因為有好多顧問,資源同後備方案。(咁個人呢?) 個人黎講,係我做 2016 年秘書長時,開頭唔太習慣,要準備好多報告同聲明文件比總會,過左限期做唔切而影響左啲行政紀錄。其實係有人提過我架,但自己忙到無放在心上。限期當日因為工作無法開電腦,唯有眼白白睇住件事死咗⋯我好記得當時係成個人呆左,好似石化左咁。事後我終於明白點解要一早計劃分工,預早分配工作俾下線,或者鼓勵佢參與多啲。咁做唔係想佢地包底,而係遇到好似呢啲咁極端嘅情況,可以即刻搵佢地求救,咁就可以避免碰釘嘞!

問: 第一次覺得無助?
會長:
2014 年我係社會發展董事,做「我們愛讀書」工作計劃。個計劃目的係去貴州探訪山區兒童同建校,同時反映實況俾當地教育局。由於負責接待既官員同我地嘅著眼點唔同,所以需要較多時間磨合同推動進度。當時我真係感到好無助,最後幸得組別顧問 Senator Ronnie 出手相助,接手處理兩地協調工作,咁先令整個計劃有明顯進度,而我就協助主席同籌委會安排物資及流程等安排。

問: 第一次想放棄會務?
會長:
講真無試過放棄會務,放棄諗法就有嘅。做主席/董事/副會長時,好多時自己有一啲想法或堅持,初時以為好好,好想做,但去到開會同籌委會傾嘅時候,發現佢地好有個人諗法,就知自己要退後一步,比佢地試下做佢地想做嘅方向,而唔係將自己嘅想法加諸於大家身上。所以我係放棄左啲構思同計劃,但能夠換來成個團隊同每位會員嘅滿足感,我覺得十分值得!

希望籍著會長 Jackal 今次真誠剖白自己「第一次」嘅經驗,令大家明白每位會員嘅青商之路都係充滿挑戰同經歷,一路走來,點點滴滴。同時大家遇到困難時可以作借鑑之用。

近期文章