於 活動回顧, 紀錄及獎勵

[紀錄及獎勵組] 
🎊年中頒獎典禮🎊啱啱喺七月月會中成功舉行,當晚我地一共頒發以下8⃣個獎項🏆

第一個獎項「上半年傑出工作計劃主委優異獎」🏅率先由陳瑤瑤(Yiu Yiu) 和 蘇銳 (Yvonne So) 共同獲得,而「上半年傑出工作計劃主委大獎」就由最近一直人氣高企嘅利家鳴(Carmen Li) 👶🏻 奪得。三位傑出主委一入會表演就咁好,有請小鳳姐比D掌聲👏🏻👏🏻👏🏻

要有出色的工作計劃當然都要有出色嘅主席。當中負責帶領團隊的籌委會主席黃潔瑩 (Lisa Wong)👩🏻 獲得「上半年傑出工作計劃主席優異獎」🏅。而高大靚仔嘅譚元熙(William Tam)👱🏻‍♂則勇奪「上半年傑出工作計劃主席大獎」🏆,恭喜恭喜🎊,一班OC有你地帶領真係好幸褔 ☺☺。

回想一下,上半年半島有好多好出色嘅工作計劃,要在當中脫𩓙已出實在唔容易。經過激烈的🐲爭🐯鬥後,最後「2018 赴亞太大會」🛫🗾工作計劃勇奪「上半年傑出工作計劃獎」🏆🎊,今年三十幾人一齊去度鹿兒島🗾,有得玩又有得學習同交流, On To ASPAC Team 攪得咁出色,唔比個獎你地都唔得呀!

上半年有咁多出色的 Project,點少得一班勞苦功高的幕後指揮,講緊嘅係我地一班董事。🚦🚦💺💺 2018 年「傑出董事獎(第一季)/(第二季)」🏆得獎者係分別係📚出版及數碼推廣董事丁希臨 (Larry Ting )👨🏻‍🎨 同 ✈國際事務董事鄭天殷 (Tina Cheng)👸🏻。係兩位嘅指導下,半島上半年有好多好出色活動,你地實至名歸,實在可喜可賀👏🏻

喺度再次恭喜所有得獎者,感謝各位的努力付出💪🏻,成就上半年咁多傑出成功的工作計劃🌈。

「你而家冇,但係將來會有」,只要努力,下一個得獎者可能就是你👱🏻‍♂👩🏼。
想知道下半年你喜歡的工作計劃及會友能否脱穎而出,記得要密切留意年底舉行的全年頒獎典禮🏆🌈。

 

近期文章